Κυριακή 1 Μαΐου 2011

ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΜΠΟΥΣΤΟ

     Όταν ξεκίνησα την κατασκευή κοσμημάτων, πριν δυο χρόνια περίπου, ήθελα να φωτογραφίζω τα κοσμήματα μου για να δημιουργήσω ένα αρχείο. Στην αρχή αντιμετώπισα κάποια προβλήματα που οφειλόταν στην φωτογραφική μου μηχανή. Όταν έλυσα αυτά τα προβλήματα έψαχνα να βρω έναν τρόπο ώστε να τα εκθέτω σωστά και επαγγελματικά Η πρώτη μου σκέψη, ήταν να αγοράσω ένα μπούστο. Είχα κάνει την έρευνα μου, άλλα λόγω συγκυριών , δεν έβρισκα το χρόνο ώστε να ολοκληρώσω την αγορά. Έτσι λοιπόν βρήκα ένα βιντεάκι κατασκευής μπούστου με πολύ απλά υλικά:   (http://www.youtube.com/watch?v=x--8bbDFR3U) Αμέσως φώναξα την μητέρα μου ώστε να με τυλίξει με μία φαρδιά αυτοκόλητη ταινία. Το πως με κοιτούσε όταν της είπα τι ακριβώς θέλω να κάνει δεν λέγεται... Ξεκινήσαμε λοιπόν την κατασκευή. Στην πορεία προσπαθούσαμε να συγκρατήσουμε τα γέλια μας, λόγω της εικόνας που παρουσίαζα και των σχολίων πάνω στο θέμα... ώσπου το εγχείρημα μας ολοκληρώθηκε . Το αποτέλεσμα βγήκε αρκετά καλό αν εξαιρέσεις μια μικρή ατέλεια στο στήθος.
Σας αρέσει;

8 σχόλια:

  1. Μας αρέσει!!!!! Μπράβο που το κατάφερες... εμένα μου φάνηκε λίγο δύσκολο :)
    Ευχαριστούμε για την ιδέα!
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ ευχαρίστώ πολύ!!! χαίρομαι που σου άρεσε. Εγώ δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα, δεν ξέρω εσύ είχες βοήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ για την ιδέα. Είναι καταπληκτική και μου χρειάζεται. Θα το κάνω με μοντέλο την κόρη μου που είναι αδύνατη. Χαίρομαι που σε συνάντησα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ Mania μου! κι εγω χαίρομαι πολύ που σε συνάντησα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οτι ακριβως ηθελα να φτιαξω..δυσκολο μου φαινεται αλλα μαλλον θα το δοκιμασω..σ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται.. να το δοκιμάσεις. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραια αναρτηση !!θα το δοκιμασω αν και δεν ξερω αν τα καταφερω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...