Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ

        Καλησπέρα σε όλους. Η θερμοκρασία έχει ανέβει στα ύψη, η γειτονιά ερήμωσε.. Όσοι βρίσκεστε σε διακοπές κάντε καμιά βουτιά και για μας που δεν πήγαμε ακόμα...
     Παρ όλη τη ζέστη το καλοκαιράκι μου δίνει έμπνευση για δημιουργία. Έχω φτιάξει πολλά πραγματάκια τα οποία θα σας δείξω σύντομα. Σήμερα θα σας δείξω τις μπομπονιέρες που έφτιαξα για την βάφτιση του Άγγελου τις οποίες σας έχω τάξει εδώ και καιρό. Όσοι με ξέρετε νομίζω ότι το έχετε μαντέψει ήδη... μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι... σαπουνάκια αγγελάκια φυσικά!

Σαπουνάκι γλυκερίνης σε διάφορα σχέδια χρώματα και αρώματα







τα οποία τα τύλιξα σε ιριδίζουσα ζελατίνα

 Τα τούλια που διάλεξα ήταν σε οινοπνευματί και λαχανί χρώμα


 Το καλαθάκι στόλισαν τα χειροποίητα λουλουδάκια της μαμάς..






Πως σας φαίνονται;

8 σχόλια:

  1. είναι υπέροχα! τα σαπουνάκια - μπομπονιέρα μου αρέσουν πάρα πολύ, ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες μπομπονιέρες! είναι κάτι που σκέφτομαι κι εγώ σοβαρά για την βάπτιση της μικρής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ! να το δοκιμάσεις στην μικρή σου.. Είχαν μεγάλη επιτυχία στην δικιά μας βάπτιση. Ευχομαι τα καλύτερα για την μικρή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΟΥ ΣΟΥ ΑΦΗΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ BLOG ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΛΣΑΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ .ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ BLOG ΑΛΛΑ ΣΒΥΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΦΩΘΗΚΕ ΜΕ ΣΕΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ;;;;;;;;ΤΑ ΣΑΠΟΥΝΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάσια μου δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Μάλλον ο bloger κάνει πάλι τα κόλπα του. Έχεις δοκιμάσει να συνδεθείς από άλλο υπολογιστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι πρωτότυπες μπομπονιέρες!! Ακόμα και τα χρώματα από τα τούλια ξεφεύγουν από το συνηθισμένο!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα που είναι και τα χρώματα υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...