Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΦΡΟΛΟΥΤΡΟ!!!

    I'm back!!!!!!!!!!!!!!
Μια μεγάλη καλημέρα σε όλους!!! μετά από μια μικρή περίοδο αποχής είμαι και πάλι εδώ και είμαι πολύ χαρούμενη! Μπορεί κάποιες δυσκολίες να με κράτησαν μακριά από το blogo-σπιτάκι μου, όμως όχι μακριά από τα δικά σας σπιτάκια που έβλεπα και θαύμαζα.

Στα δικά μας τώρα... Σήμερα σας έχω αφρόλουτρα φτιαγμένα από τα χεράκια μου με υπέροχο κρεμώδη αφρό σε αρώματα εξωτικών φρούτων και καφέ καπουτσίνο!!! σύντομα θα ακολουθήσουν κι άλλα αρώματα οπότε μείνετε συντονισμένοι!!!


 Πως σας φαίνονται;

4 σχόλια:

  1. Αφρόλουτρα ακούω!!! Το έχεις εξελίξει πολύ Στελλίστα μου!!! Μπράβο σου είμαι πολύ περίφανη για σένα!!! Καλό Σαββατοκύριακοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλά Κική μου!!! η αλήθεια είναι πως εχω πορωθεί άσχημα... τώρα ετοιμάζω μαλακτική μαλλιών και κρεμοσάπουνα!!! θα σου στείλω να δοκιμάσεις να μου πεις τη γνώμη σου. Κατά τα άλλα εσύ πως τα περνάς με τους μαθήτές σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΩΝ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ....ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ Νάσια μου!!! είμαι σίγουρη ότι αν δοκιμάσεις το αφρόλουτρο με το άρωμα του καφέ θα το λατρέψεις!!! Να σαι καλά, χαιρομαί πολύ που πέρασες από το blogo-σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...