Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ...

Σας καλωσορίζω όλους στον νέο μου χώρο.
Εδώ θα μοιράζομαι μαζί σας όλες τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες.


Πριν από λίγες μέρες, καθώς περιπλανιόμουν αμέριμνη στο διαδίκτυο,
έπεσα πάνω σε μια συνταγή για χειροποίητο σαπούνι. Η συνταγή ήταν πολύ
απλή, ένα σαπουνάκι χωρίς χρώμα και άρωμα το οποίο το έλιωνες σε μπεν
μαρί και μόλις έλιωνε πρόσθετες βότανα και χρώμα. Αυτό ήταν... ένα κλικ
έγινε μέσα μου... άρχισα να εκστασιάζομαι και να σκέφτομαι τι θα μπορούσα να
βάλω εγώ στο δικό μου σαπουνάκι. Οι ιδέες ήταν πολλές, αιθέρια έλαια σε
ωραίους συνδυασμούς όπως πορτοκάλι-κανέλα, βανίλια-κακάο, φράουλα-σοκολάτα,καρύδα, καραμέλα, πεύκο, λεβάντα και πολλά άλλα. Μέτα σκεφτόμουν βότανα και άλλα υλικά που θα μπορούσα να προσθέσω. Από το μυαλό μου περνούσαν πολλά όπως μέλι, γάλα, οινοπνευματώδη ποτά με ωραίο άρωμα, ξύσμα πορτοκαλιού, μαύρη ζάχαρη, άνθη, σπόρους και μπαχαρικά. Άρχισα να ψάχνω ιδέες στο ίντερνετ και ξαφνικά ανακάλυψα έναν καινούριο κόσμο.. καινούργιους τρόπους παρασκευής σαπουνιού, με διάφορες λιπαρές ύλες όπως ελαιόλαδο, έλαιο καρύδας, βούτυρο κακάο κ.α. Αυτό ήταν μια καινούρια πρόκληση για μένα,ένας ατελείωτος αγώνας που μόλις άρχιζε. Προσπαθούσα να ισορροπήσω ανάμεσα στις υποχρεώσεις και το πάθος μου για αυτή τη νέα πρόκληση.. Οι ώρες περνούσαν, ο ελεύθερος χρόνος ελάχιστος, αλλά δεν το έβαζα κάτω, ακόμα και τα πέντε λεπτά που περίσσευαν ξεχυνόμουν στο ίντερνετ να βρω τις συνταγές και τα μαγαζιά με τα υλικά που θα χρησιμοποιούσα. Οι ώρες περνούσαν και εγώ ότι κι αν έκανα το μυαλό μου κολλημένο εκεί.. ξέχασα ακόμη και να φάω,περιττό να αναφέρω ότι έχασα και τον ύπνο μου. Η οικογένεια μου με κοιτούσε και ήταν σαν να τους άκουγα να λένε.. ¨Άντέ πάλι τα ίδια..¨ ¨Καινούρια ασχολία βρήκε πάλι¨ Πέρασαν λίγες μέρες και τελικά ηρέμησα όταν βρήκα τις πληροφορίες που χρειαζόμουν και τα υλικά για το καινούριο εγχείρημα.Τώρα περιμένω την παραγγελία για να ξεκινήσω!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...