Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΣ ΚΙΚΗΣ!!!!!!!

   Μια γλυκιά καλησπέρα σε όλη την παρέα. Η βάφτιση του μικρού μου άγγελου πλησιάζει και ο ελεύθερος μου χρόνος έχει μειωθεί δραματικά. Κάποιες φορές το σκάω για λίγο και τρέχω στα σπιτάκια σας να θαυμάσω τα έργα σας. Μια εβδομάδα ακόμα... τόσο έμεινε για την βάφτιση και μετά θα έχουμε περισσότερο χρόνο να τα λέμε. 

    Για άλλη μια φορά θα μιλήσω για την Κική  η οποία μου επιφύλασσε μια υπέροχη έκπληξη. Μου έφτιαξε ένα υπέροχο layer, με φωτογραφία του μικρούλη μου η οποία να σημειώσω ότι είναι από τις αγαπημένες μου. Η φωτογραφία αυτή τραβήχτηκε την μέρα που τον φέραμε σπίτι από το μαιευτήριο. Μπορώ να πω ότι είναι από τις πιο όμορφες εκπλήξεις που μου έχουν κάνει







Τέλειο δεν συμφωνείτε; 
Το layer αυτό συνοδευόταν και από το υπέροχο ευχολόγιο που της ζήτησα για την βάφτιση. Δεν θα σας το δείξω ακόμα, κάντε λίγη υπομονή μέχρι την  βάφτιση. Ως τότε να περνάτε καλά και να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο


7 σχόλια:

  1. Ξέρω ότι είσαι σε περίοδο προετοιμασίας για τη βάφτηση του μικρού!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι και όλα θα γίνουν τέλεια, σε φικλω γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στελίτσα μου να το χαρείς το δωράκι σου!!!! Καλή προετοιμασία και απο μένα, θα τα πουμε απο κοντά. Σας φιλώ όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ! μου δίνετε κουράγιο... Ανυπομονώ να τα πούμε και από κοντά. φιλάκια πολλά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΤΕΛΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΚΗΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ! ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!!ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ Η ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΙ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΓΑΠΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ βρε κορίτσια μου θα σκάσω!!! Πρέπει να το δω το συντομότερο!!! Γρρρρρρρρ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ Μπετούλα!!! χαίρομαι που σου άρεσε!!! Κική μου εσενα θα σε κρατήσουμε σε αγωνία, να μάθεις να είσαι μακριά μας τόσο καιρό χαχαχα... φιλάκια πολλά κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...